Informujemy, iż po dzisiejszej (06.06) wizycie serwisu ws uszkodzonej automatyki w rozdzielni pompy uruchomiono tryb ręczny załączania pompy. Ominięto spalone elementy automatyki. Urządzenia zostaną dostarczone najprawdopodobniej w przyszłym tygodniu i wtedy zostaną wymienione na nowe. Wykonana zostanie także niezbędna modernizacja automatyki szafy.
Do tego czasu pompa pracuje w trybie ręcznym napełniania zbiorników, a to oznacza że będą występować braki w wodzie, gdyż nie jest możliwe pozostawienie pompy w trybie pracy ciągłej (z uwagi m.in. na możliwość zalania działek prywatnych w okolicach zbiorników).
Z upoważnienia Zarządu
Sekretarz
Dzień dobry.
Czy można prosić o informację na temat tego, co dzieje się w sprawie ekspertyzy/naprawy automatyki pompy. Nie ma żadnego komunikatu na ten temat, a długotrwałe braki w dostępie do wody zdarzają się dość często. W dniu dzisiejszym również od rana nie było wody i nawet nie bardzo wiadomo do kogo to zgłaszać i kto obecnie się tą sprawą zajmuje – czasami ma się wrażenie że nikt. Stan taki trwa już trzy tygodnie i na prawdę bardzo ciężko jest chociażby coś zrobić na działce bez bieżącej wody.
Bardzo proszę o informację
Dziękuję za informację. Poproszę jeszcze o kontakt, do kogo można dzwonić żeby ręcznie uruchomił pompę, gdy wody zabraknie.
Dzień dobry,
Za ręczne uruchamianie i nadzorowanie działania pompy jest odpowiedzialny Gospodarz Ogrodu Władysław Dominik,
telefon – 888 079 491
Niestety w ostatnim czasie Pan Władysław miał problemy zdrowotne i nie mógł w pełni angażować się w trwałe utrzymywanie dostępu do wody co powodowało szereg dodatkowych problemów organizacyjnych.
Tak, wiem że Pan Władek miał problemy zdrowotne i nie był w stanie przyjeżdżać i włączać pompy. Stąd właśnie moje pytanie, bo może ktoś go w tej sytuacji zastępuje
Niestety, dziś znowu nie ma wody.
Jest tak jak podaliśmy w komunikacie, z niedzieli na poniedziałek piorun uszkodził szafę z automatyką pompy i w tej chwili nie da się włączyć pompy nawet w trybie ręcznym i w związku z tym wody w Ogrodzie nie będzie do czasu naprawy.
Jak tylko będzie coś więcej wiadomo, będziemy informować w kolejnych komunikatach.
Witam proszę o inf czy opłaty robimy tak jak w roku 2023 pozdrawiam
Nic się nikomu nie stanie jak wody nie będzie tydzień bo rośliny nie uschna a na czas pracy na działce wystarczy butelka z wodą. W blokach w umowach wody może nie być 48h więc nie ma co panikować. To tylko działki.
Jeżeli ktoś używa wody na działce tylko do podlewania roślin (nawiasem mówiąc ciągle Zarząd apeluje – i słusznie, żeby oszczędzać wodę i nie podlewać nią roślin – do tego służy deszczówka), to może faktycznie brak wody przez tydzień dla niego nie będzie problemem. Jednakże woda bieżąca służy przede wszystkim do innych celów – po części kulinarnych, ale przede wszystkim higienicznych i naprawdę bez niej trudno się obejść przy jakichkolwiek pracach, szczególnie w gorące dni.
Chciałbym podziękować za przywrócenie wody, nastawiałem się na znacznie dłuższy przestój, bo awaria faktycznie wyglądała na poważną. A tu przyjeżdżam a tu taka niespodzianka
Dzień dobry. Dziś znowu nie ma wody. Czy są jakieś nowe informacje dotyczące naprawy automatyki pompy?
Chciałbym tylko poinformować, że jestem w kontakcie z działem technicznym sieci Play. Poprosiłem ich, żeby przyjrzeli się jakości internetu na terenie ROD Kmita. W tym miesiącu będzie przeprowadzone za moim pośrednictwem badanie telemetryczne. Czy coś z tego wyniknie – nie mogę nic obiecać, ale próbuję.
Dziękuję za zainteresowanie tematem i chęć pomocy, może uda się poprawić dostęp do sieci komórkowej (z Ankiety na naszej stronie wynika, że są miejsca gdzie zasięg jest bardzo słaby)