Informujemy, iż po dzisiejszej (06.06) wizycie serwisu ws uszkodzonej automatyki w rozdzielni pompy uruchomiono tryb ręczny załączania pompy. Ominięto spalone elementy automatyki. Urządzenia zostaną dostarczone najprawdopodobniej w przyszłym tygodniu i wtedy zostaną wymienione na nowe. Wykonana zostanie także niezbędna modernizacja automatyki szafy.
Do tego czasu pompa pracuje w trybie ręcznym napełniania zbiorników, a to oznacza że będą występować braki w wodzie, gdyż nie jest możliwe pozostawienie pompy w trybie pracy ciągłej (z uwagi m.in. na możliwość zalania działek prywatnych w okolicach zbiorników).
Z upoważnienia Zarządu
Sekretarz
Chciałbym tylko poinformować, że jestem w kontakcie z działem technicznym sieci Play. Poprosiłem ich, żeby przyjrzeli się jakości internetu na terenie ROD Kmita. W tym miesiącu będzie przeprowadzone za moim pośrednictwem badanie telemetryczne. Czy coś z tego wyniknie – nie mogę nic obiecać, ale próbuję.
Dziękuję za zainteresowanie tematem i chęć pomocy, może uda się poprawić dostęp do sieci komórkowej (z Ankiety na naszej stronie wynika, że są miejsca gdzie zasięg jest bardzo słaby)
Dzień dobry. Dziś znowu nie ma wody. Czy są jakieś nowe informacje dotyczące naprawy automatyki pompy?
Witam proszę o inf czy opłaty robimy tak jak w roku 2023 pozdrawiam
Niestety, dziś znowu nie ma wody.
Jest tak jak podaliśmy w komunikacie, z niedzieli na poniedziałek piorun uszkodził szafę z automatyką pompy i w tej chwili nie da się włączyć pompy nawet w trybie ręcznym i w związku z tym wody w Ogrodzie nie będzie do czasu naprawy.
Jak tylko będzie coś więcej wiadomo, będziemy informować w kolejnych komunikatach.
Dziękuję za informację. Poproszę jeszcze o kontakt, do kogo można dzwonić żeby ręcznie uruchomił pompę, gdy wody zabraknie.
Dzień dobry,
Za ręczne uruchamianie i nadzorowanie działania pompy jest odpowiedzialny Gospodarz Ogrodu Władysław Dominik,
telefon – 888 079 491
Niestety w ostatnim czasie Pan Władysław miał problemy zdrowotne i nie mógł w pełni angażować się w trwałe utrzymywanie dostępu do wody co powodowało szereg dodatkowych problemów organizacyjnych.
Tak, wiem że Pan Władek miał problemy zdrowotne i nie był w stanie przyjeżdżać i włączać pompy. Stąd właśnie moje pytanie, bo może ktoś go w tej sytuacji zastępuje
Dzień dobry.
Czy można prosić o informację na temat tego, co dzieje się w sprawie ekspertyzy/naprawy automatyki pompy. Nie ma żadnego komunikatu na ten temat, a długotrwałe braki w dostępie do wody zdarzają się dość często. W dniu dzisiejszym również od rana nie było wody i nawet nie bardzo wiadomo do kogo to zgłaszać i kto obecnie się tą sprawą zajmuje – czasami ma się wrażenie że nikt. Stan taki trwa już trzy tygodnie i na prawdę bardzo ciężko jest chociażby coś zrobić na działce bez bieżącej wody.
Bardzo proszę o informację
Nic się nikomu nie stanie jak wody nie będzie tydzień bo rośliny nie uschna a na czas pracy na działce wystarczy butelka z wodą. W blokach w umowach wody może nie być 48h więc nie ma co panikować. To tylko działki.
Jeżeli ktoś używa wody na działce tylko do podlewania roślin (nawiasem mówiąc ciągle Zarząd apeluje – i słusznie, żeby oszczędzać wodę i nie podlewać nią roślin – do tego służy deszczówka), to może faktycznie brak wody przez tydzień dla niego nie będzie problemem. Jednakże woda bieżąca służy przede wszystkim do innych celów – po części kulinarnych, ale przede wszystkim higienicznych i naprawdę bez niej trudno się obejść przy jakichkolwiek pracach, szczególnie w gorące dni.
Chciałbym podziękować za przywrócenie wody, nastawiałem się na znacznie dłuższy przestój, bo awaria faktycznie wyglądała na poważną. A tu przyjeżdżam a tu taka niespodzianka